Jak rozpoznać ladyboy'a

Wczoraj późnym wieczorem wyszłam na balkon w hotelu, w którym obecnie się znajdujemy. Na balkonie, siedziało 3 facetów, najprawdopodobniej Chińczyków. Pili piwo, palili fajki i grali w karty. Obok nich, tyłem do mnie, stała jakaś dziewczyna. Pomyślałam, że Chińczycy przyprowadzili sobie prostytutkę do towarzystwa. W pewnym momencie jednak dziewczyna odwraca się do mnie i pyta niskim męskim głosem "Where are you from?" I już wszystko było jasne. To nie dziewczyna tylko ladyboy, albo jak mówią w Laosie kathoey.

Definicja słowa kathoey wg. Wikipedii - termin odnoszący się do osoby, która przyswoiła sobie zachowania przypisane płci przeciwnej, występująca w Tajlandii. Wyróżnia się męskie kathoey (K/M) i kobiece kathoey (M/K). Kathoey są często uznawane za trzecią płeć.
Ja uzupełniłabym ten wpis dodając, że zjawisko to jest również bardzo powszechne w Laosie.

Wracając do "dziewczyny" z balkonu. Chwilkę rozmawiałyśmy, właściwie to ona zadała mi jeszcze parę pytań, jak mam na imię, czy jak długo jestem w Laosie. Oczywiście w międzyczasie kilka razy powiedziała "You're very beautiful." Tak, my białe jesteśmy piękne, bo mamy, jak to Laotańczycy mówią, "big nose". A chodzi o to, że mamy nosy wysokie i szczupłe, a nie szerokie i rozpłaszczone jak Azjaci.

Przeważnie łatwo rozpoznać, że kathoey to kathoey, a nie kobieta. Oczywiście zawsze mają długie włosy, mocny makijaż, damskie ciuszki, to co trzeba jest wypchane (nie tylko piersi, widziałam w sklepach majtki z poduszkami, żeby pupa była bardziej wypukła :)), a to co przeszkadza jest dobrze schowane. Co ich/je jednak łatwo zdradza to szerokie ramiona, budowa nóg, jabłko adama no i oczywiście głos. Aczkolwiek, niektórzy przechodzą operacje plastyczne i wyglądają jak 100% kobiety. Niektóre są naprawdę piękne!

Drodzy panowie, jak wybierzecie się do Laosu lub Tajlandii i po paru piwkach zaczniecie flirtować z jakąś dziewczyną to upewnijcie się, czy to aby na pewno 100% dziewczyna  ;)

Dziewczyna z balkonu 

Polecam oglądnąć ten ciekawy filmik (Thailand's Got Talent) :) http://www.youtube.com/watch?v=YccsNO1FV64

Komentarze

Nocleg z Booking.com!

Booking.com