Sto tysięcy wyświetleń :)

No i doczołgam się :) W weekend stuknęło równe 100 000 wyświetleń mojego bloga. Dużo? Mało? Nie wiem, ale podoba się ta okrągła liczba.

Z tejże okazji pragnę podziękować wszystkim moim czytelnikom, zwłaszcza tym, co zaglądają tu regularnie, komentują i wysyłają motywujące maile. W zeszłym roku lekko się rozleniwiłam, więc moim postanowieniem noworocznym jest pisać więcej, co w styczniu dobrze mi poszło - nadrabiam :)

Jeśli macie jakieś uwagi, wskazówki czy sugestie, piszcie w komentarzach. Może jest coś, co Was interesuje o Laosie, a ja jeszcze o tym nie pisałam. Chętnie poczytam :)

Raz jeszcze dziękuję. Fajnie, że jesteście i czytacie. Pozdrawiam z (cieplejszego już) Laosu!

Komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. Dzięki Viola! Ty byłaś jedną z tych, którzy mnie do założenia bloga namówili :)

      Usuń
  2. Congratulations. 100.000 views is quite an achievement, but keep on going!

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się przyznać, że ja osobiście też Ci trochę tych wejść "wystukałem". Pisz dalej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Zasłużyłaś na taki wynik :-) Uwielbiam czytać Twoje posty i oglądać zdjęcia

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nocleg z Booking.com!

Booking.com