Po co ten blog?

Dlaczego zakładam tego bloga?

Planując wyjazd do Laosu szukałam wszelkich informacji na temat tego kraju. Wydawać się może, że w internecie jest już wszystko.. a jednak stosunkowo niewiele jest na temat Laosu i życia tam. Zwłaszcza jeśli szukamy informacji o Laosie po polsku. Po angielsku jest więcej, ale i tak nie wydaje się to wystarczające. Nawet szukając przewodników po Laosie można się rozczarować. Najlepszy jaki znalazłam to przewodnik Lonely Planet pt. Laos. Jest on jednak po angielsku, więc nie każdy może z niego skorzystać. Polskie przewodniki to zazwyczaj połączenie kilku krajów, np. Laos, Wietnam, Kambodża, co też oznacza, że jest tam bardzo ograniczona ilość informacji. Tak więc postanowiłam założyć bloga dla tych wszystkich, którzy chcą wyjechać do Laosu na wakacje czy też do pracy.

Dlaczego ja jadę do Laosu? Zawsze chciałam zwiedzić Azję, ale pracując jako nauczyciel angielskiego w Polsce ciężko uzbierać wystarczającą sumę na takie wakacje. Zaczęłam więc szukać pracy dla nauczycieli angielskiego w Azji. Większość ofert była dla native speakerów, ale udało się znaleźć ciekawą ofertę w Laosie. Rozmowa o pracę odbyła się przez Skype'a. Wszystko poszło ok i tym oto sposobem moje marzenie o wyjeździe do Azji stało się rzeczywistością. Tak więc ja, moja 6 letnia córcia Maja i Darek, tata Majki, wyruszamy być może w podróż życia do jednego z bardziej egzotycznych krajów na Ziemi, LAOSU!

Komentarze

  1. Przeczytalem wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog. Gratuluję odwagi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog, dodałem do obserwowanych. Wypełnia swego rodzaju 'lukę informacyjną' o Laosie ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Nocleg z Booking.com!

Booking.com